Reklama zapowiadająca: zalety i wady

Reklama zapowiadająca: zalety i wady

Jest to obraz z przykuwającym uwagę swoim nagłówkiem. Często można ją znaleźć na stronach o tematyce informacyjnej. Łatwo je pomylić ze zwykłymi banerami, ale częściej reklamy typu teaser nie działają na zasadach mechanizmu targetowania. Niemniej jednak, istnieją minimalne ustawienia wyświetlania, takie jak według danych geograficznych, płci  lub innych ogólnych metryk.

Specjaliści redMustangu twierdzą, że takie reklamy są jednymi z najbardziej irytujących dla użytkowników, a także najmniej godnymi zaufania. Ale z odpowiednimi ustawieniami i tekstem reklamy, może być bardzo skuteczny. Reklama teaserowa jest bardziej odpowiednia do przyciągania ruchu na portalach społecznościowych. Firmy dość rzadko wykorzystują ją do promocji towarów i usług. Istnieją specjalne usługi dla u ruchomienia reklamy typu teaser. Najczęściej mają swoją specjalizację: produktową lub newsową. 

Zalety i wady

Zalety:

Koszt jest niższy niż w przypadku innych rodzajów reklamy.

Nie trzeba  mieć profesjonalnych umiejętności w tworzeniu kampanii reklamowych. Najważniejsze jest, aby zrobić atrakcyjny nagłówek i obraz.

Wysoka klikalność w przypadku dobrze wykonanej reklamy, którą mogą stworzyć specjaliści agencji marketingowej redMustang.

Duży zasięg odbiorców, ponieważ reklama jest wyświetlana na stronach o dużym natężeniu ruchu.

Wady:

Możliwe zignorowane przez publiczność.

Nie można dostosować grupy docelowej.

Nieufność użytkowników i częste irytirytowanie się z ich strony, co odbija się na ruchu i reputacji marki.

 

Udostępnij

O Autorze: RedMustang

Zostaw komentarz