Każdego dnia rozpatrywane są tysiące spraw, które muszą być załatwiane w trybie natychmiastowym. Przy każdej z nich agent AXA Opole musi posiadać niezbędne materiały i wskazówki, które pomogą w wykonywaniu obowiązków zgodnie z zasadami i przepisami. Lecz nie można robić rzeczy wedle własnych postanowień, gdyż wtedy naraża się na spore straty zarówno wizerunkowe, jak i finansowe. Co jakiś czas firma wysyła pracownikom wskazówki dotyczące sposobu wykonywania poszczególnych zadań.
Szczegóły opisujące postępowania w terenie i w biurze
Każdy nowy pracownik otrzymuje na samym początku swojej pracy w agencji ubezpieczeniowej przepisy i zasady, do których musi się dostosować każdy agent AXA Opole. Są tam wyszczególnione np. godziny pracy, zakres obowiązków, sposoby postępowania w danych sytuacjach, lista przedmiotów pomocniczych, czy też wizualizacje rozmów z klientami przy określonych zdarzeniach. Na tych materiałach opisywane są szczegółowe wytyczne opracowane przez centralę firmy oferującej polisy ubezpieczeniowe, lecz każdy oddział może modyfikować założenia wedle własnych potrzeb, lecz muszą być one skonsultowane i wspólnie opracowane, żeby przerobione normy były kompatybilne z głównymi przepisami (opracowanymi przez MultiDoradcy24). Co jakiś czas zasady są modyfikowane i wszystkie zmiany są wysyłane pracownikom na służbowe maile lub są opisywane na odprawach przed pracą. Wszystko po to, żeby utrzymać odpowiednią jakość pracy i zapewnić dobre wyniki firmy.