Każda firma musi działać tak, by wszystkie czynności wykonywane w ramach przedsiębiorstwa dawały korzyści zarówno finansowe, jak i wizerunkowe. Dotyczy także instytucji dystrybuujących różne przedmioty, a do takowych zalicza się sklep z kompresorami. Wszystko musi być tak ułożone, żeby Klienci nie mieli problemów z dostępnością produktów, a obroty pozwalały na rozwój i odpowiednie zarządzanie wszystkimi działami. Nie jest to łatwe, ale jeśli chce się dobrze prosperować, trzeba przedsięwziąć odpowiednie środki.
Czynniki widoczne i mniej zauważalne
To, co się rzuca na pierwszy rzut oka jest dostępność artykułów w danym momencie i najlepiej będzie, jeśli wszystkie oferowane produkty będą na miejscu, a jeśli nie, to trzeba zrobić wszystko, by zjawiły się możliwie jak najszybciej. Kluczowe jest też ułożenie wszystkich artykułów (dostępnych na Kompresor24.pl), gdyż ważne jest, żeby obsługa trwała możliwie jak najkrócej, a czynnikiem jest właśnie porządek w działach punktu sprzedaży. Żeby mieć najnowsze i najlepsze części, ruch w danym okresie czasu musi być duży, by dać Klientom dostęp najlepszych produktów na rynku. Środki muszą wystarczyć nie tylko na nabycie komponentów, ale także utrzymanie budynku oraz płacenie rachunków za prąd, wodę i gaz. Dlatego warto zastosować środki pozwalające na zwiększenie obrotów, jak np. reklama w sieci, promocje, czy też udział w wystawach. Żeby sklep z kompresorami działał bez przeszkód, trzeba realizować wszystkie umowy i płacić koszty stałe, by zaufanie kupujących było na najwyższym poziomie.