Korzyści z reklamy w Google

1. Możliwość wyświetlania reklam odbiorcom, którzy są gotowi do zakupu.

Należy wybrać frazy kluczowe, które zaproponuje agencja marketingowa Wrocław i te frazy pokażą się użytkownikom, którzy z dużym prawdopodobieństwem są gotowi do zakupu lub zamówienia usługi, a tym samym unikniemy nieefektywnych wyświetleń i kosztów.

2. Możliwość wyświetlania reklam w dokładnej lokalizacji.

Istnieje możliwość dostosowania lokalizacji geograficznej, w której ma być wyświetlana reklama. Przykładowo, można ustawić, aby reklama była wyświetlana tylko osobom w dzielnicy Stare Miasto we Wrocławiu lub wybrać lokalizację tylko w wymaganym promieniu (np. 5-10km od RedMustangu).

3. Elastyczność w zarządzaniu ustawieniami.

Google Ads pozwala na szybką zmianę ustawień i skupienie się na maksymalnej efektywności. Dostępne są również strategie elastyczne, które pozwalają na reklamę z dowolnym budżetem.

4. Opłata jest pobierana tylko wtedy, gdy ktoś kliknie na Państwa reklamę.

Google wykorzystuje model reklamowy pay-per-click, co oznacza, że trzeba płacić tylko wtedy, gdy ktoś zainteresuje się daną reklamą i kliknie na nią. Koszt za kliknięcie w reklamę zależy od konkurencji dla słowa kluczowego, które spowodowało wyświetlenie reklamy. Z agencją marketingową Wrocław można ustawić limit kosztu za kliknięcie w reklamę i określić maksymalny dzienny budżet.

5. Możliwość śledzenia wydajności.

Gabinet Google Ads pozwala na śledzenie i analizę wielu parametrów wydajności. Na przykład, można sprawdzić, ile osób widzi reklamę, ile kliknięć ma reklama lub ile ukierunkowanych działań otrzymała witryna. Śledząc, jak Państwa reklamy posuwają się do przodu, można szybko wprowadzić zmiany w celu poprawy kampanii reklamowej.