Informowanie o zmianie terminu spotkania

Branża polis ochronnych wymaga spotykania się z różnymi klientami zarówno w umówionym miejscu, jak i w siedzibie danej firmy. Przeprowadzający rozmowy agent ubezpieczeniowy Opole ma w swoim notatniku zapisany harmonogram działań na dany dzień, jednakże wiele razy plany się zmieniają i niektóre spotkania muszą zostać przełożone. Doświadczony specjalista doskonale wie, jak rozlokować nowe terminy, żeby nic się nie nachodziło. Jednakże najważniejsze jest to, żeby zainteresowanie wiedzieli o zmianach, jeśli chodzi o datę i godzinę rozmowy.

 

Planowanie, a później informowanie

 

Wszystkie umówione spotkania są zapisywane, a następnie zaplanowane, by można było łatwiej dojeżdżać na wskazane miejsce o odpowiedniej porze. Jednakże co jakiś czas wskakują nowe rzeczy, które muszą być załatwiane bardzo szybko i w tej sytuacji agent ubezpieczeniowy Opole powinien skorygować plany. W pierwszej kolejności należy sprawdzić rozpiskę i zastanowić się, gdzie wsadzić nową rozmowę. Gdy wstępna data jest ustalona, wtedy trzeba przełożyć inne spotkania na nowe terminy, a o tym fakcie należy bezzwłocznie poinformować telefonicznie zainteresowanych klientów i podać nową datę, którą należy zapisać i odnotować przy okazji informację o przełożeniu. Oczywiście pracownik firmy (sprawdź MultiDoradcy24) informuje osobę, która dopiero co umówiła się na spotkanie, o potwierdzeniu terminu. O wszystkich korektach należy powiadomić niezwłocznie, żeby całość działań przebiegała sprawnie i bez zbędnych komplikacji.