Analiza efektów promocji

Analiza efektów promocji

Ewa Krajewska
reklama-google-wroclaw

Każde podejmowane działanie marketingowe musi być tak skonstruowane, żeby osiągnąć zysk w jak najkrótszym czasie. Najlepiej jest, gdy wszystkie dane są pod kontrolą i można je w odpowiedni sposób zbadać. Jest to bardzo ważne, jeśli reklama Google Wrocław ma przynieść oczekiwane rezultaty zarówno finansowe, jak i wizerunkowe oraz zasięgowe. By informacje były zrozumiałe, wyszkolony specjalista musi się zająć ich szczegółową interpretacją, żeby wykonawcy wiedzieli, jakie działania mają wykonać w danym czasie.

 

Dane szczegółowe poddane obróbce

 

Na rynku istnieje wiele programów i aplikacji umożliwiających śledzenie rezultatów każdej kampanii i ich odpowiednią analizę, żeby korzyści były jeszcze większe. Jednym z nich jest Adwords Wrocław, gdzie sprawdza się liczbę wyświetleń, najczęściej odwiedzane witryny, przychody z poszczególnych przekierowań, najczęściej wyszukiwane frazy, a także dostępne są obszerne podsumowania wszystkich działów dzień po dniu. Przede wszystkim należy przejrzeć dane za pewien okres, wyszczególnić najważniejsze informacje oraz wskazać najmocniejsze i najsłabsze strony programu dla danej firmy. Po szczegółowej analizie wewnętrznej następuje opracowanie planu (przygotowanego przez redMustang) i rozmowa z klientem w umówionym miejscu, gdzie przedstawione są informacje i dopracowywany jest harmonogram działań. Po analitycznej dyskusji wszystkie nowe rzeczy są wprowadzane i sprawdzane, żeby korzyści oraz przychody były jak największe.

Udostępnij

O Autorze: Ewa Krajewska

Zostaw komentarz