Adaptacja nowych rozwiązań do pracy

Sytuacja na rynku ubezpieczeniowym jest bardzo dynamiczna i nie pozwala na długie działanie w ten sam sposób. Każdy agent AXA Opole co chwilę otrzymuje nowe wytyczne, które musi wprowadzić w życie, by realizować działania zgodne z polityką danej firmy. W wielu przypadkach może być to trudne, ale w razie jakichkolwiek komplikacji można pójść po poradę do doświadczonego specjalisty lub złożyć zapytanie do centrali, która wyjaśni wszystkie nieścisłości.

Od informacji do realizacji

Wszelkie nowinki usprawniające pracę lub zmieniające sposób wykonywania usług są wysyłane pracownikom mailowo kilka tygodni przed ich faktycznym wprowadzeniem w życie, żeby można było spokojnie zaadaptować nowe rzeczy (ustalane w MultiDoradcy24) do swojej pracy. To jest czas na przemyślenia, analizy i rozwiewanie wszelkich wątpliwości, lecz nie można zaniechać obecnych obowiązków, gdyż cały czas trzeba utrzymać najwyższą jakość usług, choć można po cichu wprowadzać stopniowo nowe działania, żeby można było je opanować lepiej i szybciej. Gdy pojawią się jakieś niuanse niezrozumiałe i budzące wątpliwości, to wtedy należy sięgnąć po poradę u kompetentnych osób, które podpowiedzą, jak w danych sytuacjach ma postępować agent AXA Opole. Czasami lepiej więcej pytać, bo najważniejsza jest najwyższa jakość i jak największe zyski z tytułu sprzedanych polis ubezpieczeniowych.